Verzenden
Wanneer defietseria.nl uw bestelling en betaling heeft ontvangen, gaan wij uw bestelling verwerken. Mocht er onverhoopt iets met de order aan de hand zijn, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Dit contact zal in veel gevallen per email gaan. U ontvangt een email bevestiging wanneer uw pakket verstuurd is.

Bezorgen
Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk af te ronden. Wij zijn een klein lokaal bedrijf, wij hebben geen mega voorraden. Bij sommige artikelen zijn we dus afhankelijk van onze leveranciers. Bestellingen worden dezelfde dag nog ingepakt, als deze voorradig zijn, en zo snel mogelijk verstuurd. Weekeinden en feestdagen zijn daarbij niet inbegrepen. De levering vindt plaats via verschillende vervoerders. Binnen Nederland zullen wij voornamelijk gebruik maken van PostNL.

Producten buiten voorraad:
Wanneer er buiten de voorraad om voor u artikelen besteld worden, kan het zijn dat de levering langer duurt. We houden u op de hoogte wanneer u het product thuis kunt ontvangen.

Bezorgkosten:
Bij alle bestellingen worden er bezorgkosten berekend. Defietseria.nl neemt een deel van deze bezorgkosten voor haar rekening. Tijdens de bestelprocedure kunt u zien hoeveel uw order bedraagt en of u bezorgkosten dient te betalen.

Retourneren:
Als een artikel uit onze webshop u niet bevalt kunt u deze voorzien van de niet geopende en originele verpakking, binnen 14 werkdagen na ontvangst probleemloos aan ons retourneren op het onderstaand adres. Aanbiedingen en acties kunnen niet geruild worden. Een retour artikel mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn tijdens montage, aansluiting of dergelijke handeling. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen of gewijzigd zijn en dat alle labels of etiketten nog aan/op het artikel zitten. Bij retour van een fiets mag deze niet uit de originele verpakking gehaald zijn en dienen alle onderdelen van de fiets ook nog origineel verpakt en niet gemonteerd te zijn, zoals ze in de fabriek oorspronkelijk verpakt zijn. Op gebruikte en N.o.s. (new old stock) producten geven wij geen garantie. Bent u niet tevreden met uw gebruikte of N.o.s. product vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij hopen dan tot een voor beide partijen goede oplossing te komen. Wij verzoeken al onze klanten daarom onze retoursvoorwaarden goed door te nemen alvorens bestellingen retour te sturen, dit om teleurstellingen te voorkomen. De Wet kopen op afstand is van toepassing en de gestelde bedenktijd bedraagt 14 dagen. De retourskosten van de verzending zijn voor uw rekening.

Adres retourzendingen:
De Fietseria
Brasemstraat 18
1317PX Almere

Voorwaarden:
Meld uw retourzending altijd vooraf aan binnen de gestelde bedenktijd via: info@defietseria.nl.
Vermeld in deze e-mail uw naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour. Stuur het artikel aangetekend op zodat u zeker weet dat het artikel bij ons wordt afgeleverd.

Stuurt u een product retour naar deFietseria.nl en raakt het product kwijt of beschadigd tijdens transport? Dan zult u het product wel moeten betalen. Daarom is het aan te raden om het product goed en netjes te verpakken en te vragen naar een ’bericht van ontvangst’ als u iets terugstuurt naar ons. U vraagt dit bij het postkantoor of de koeriersdienst. Als het product bij ons is aangekomen, krijgt u hiervan een bewijs van het postkantoor of koeriersdienst.

Kiest u voor de optie om uw geld terug te ontvangen, vermeld dan ook uw rekeningnummer. Mocht u een vervangend artikel toegestuurd willen krijgen, vermeld dit dan duidelijk in uw e-mail. We zijn verplicht het retourbedrag binnen 14 dagen retour te storten. Als wij een zending retour ontvangen die niet door u is aangemeld, zijn wij genoodzaakt hiervoor €5.95 adminstratiekosten in rekening te brengen.